Obecny czas to Pią 1:38, 19 Paź 2018 | Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum Nirvana is not dead!!! Strona GłównaForum Nirvana is not dead!!! Strona Główna
Użytkownicy Grupy Rejestracja Zaloguj

Ulubiona piosenka
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Nirvana is not dead!!! Strona Główna » Music of Nirvana
Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nirvana:)




Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KIELCE

PostWysłany: Nie 21:30, 28 Maj 2006    Temat postu:

Serio?! A to spociksik:)

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Łuki




Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rudnik Szlcachecki

PostWysłany: Pon 17:07, 29 Maj 2006    Temat postu:

Mi piosenki nirvany przypadają zależnie od mojego humoru!! Ale przeważnie w tej liście jest Lought Act !! Ale ich wszystkie piosenki są wywalone w kosmos!! Żadna nie jest gorsza tylko wszytkie są najlepsze!! Smile

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Nirvana:)




Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KIELCE

PostWysłany: Pon 22:29, 29 Maj 2006    Temat postu:

A tak racja ta piosenka jest rzeczywiście spoko i tak jak powioedziales wszystkie sa naprawde dobre i nie da sie wybrac najlepszej, ale ja na przyklad mam bardzo dobre wspomnienia z "Rape me"Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Łuki




Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rudnik Szlcachecki

PostWysłany: Wto 15:54, 30 Maj 2006    Temat postu:

co rozumiesz pod "dobre wspomnienia z Rape Me" ?? :>

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Łuki




Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rudnik Szlcachecki

PostWysłany: Wto 15:55, 30 Maj 2006    Temat postu:

chyba nie to o czym pomyślałem <haha> Smile

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Nirvana:)




Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KIELCE

PostWysłany: Wto 16:30, 30 Maj 2006    Temat postu:

Nie, nie o tym...ale podobne:P Powiedzialam swojemu nauczycielowi od angielskiego ze moja ulubiona piosenka jest Rape me a on myślal ze to propozycja...Very HappyVery HappyVery Happy

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Łuki




Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rudnik Szlcachecki

PostWysłany: Wto 17:17, 30 Maj 2006    Temat postu:

Spoko!! HE HE Very Happy !!

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Depeche_Girl




Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:31, 31 Maj 2006    Temat postu:

baska.. nie dziel sie tak obficie przezyciami z twojego zycia intymnego!! Laughing

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Nirvana:)




Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KIELCE

PostWysłany: Śro 21:51, 31 Maj 2006    Temat postu:

A jakie to intymne;p

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Depeche_Girl




Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:21, 01 Cze 2006    Temat postu:

nie no wogóle xD xD
haha


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Veero




Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pęchów

PostWysłany: Wto 13:02, 24 Lip 2007    Temat postu:

Zdecydowanie "Longe Act"

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Penny*Lou




Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: P-ń

PostWysłany: Sob 12:10, 28 Lip 2007    Temat postu:

A ja Kocham "Come As You Are" (te zdanie jest moim życiowym mottem: "Bądź jaki Bądź" eh... człwiek powinien być sobą. ) potem "Lithium" no i "You know, You Right" ahhh...

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Nirvana is not dead!!! Strona Główna » Music of Nirvana
Wyświetl posty z ostatnich:   
 
 
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2


Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.